header-0525b

nutizie

Tuttu u mondu sapi chì u fumu hè dannusu per a vostra salute.Se dumandate bè, perchè e sigarette sò dannusu per a vostra salute?Credu chì a maiò parte di a ghjente penserà chì hè a "nicotina" in i cigarettes.In a nostra intelligenza, "nicotina" ùn hè micca solu dannusu à a salute umana, ma ancu carcinogenic.Ma un studiu di l'Università di Rutgers in New Jersey pare annunzià l'idea chì a "nicotina" provoca u cancer.

A nicotina in Cigarettes causa u cancer?

A nicotina hè u cumpunente principale di i cigarettes è hè listatu cum'è carcinogenu da parechji oncologi.Tuttavia, ùn ci hè micca nicotina in a lista di carcinogeni publicata da l'Organizazione Mondiale di a Salute.

A nicotina ùn provoca micca cancer.U fumu dannosu per a salute hè una "grande scam"?

Siccomu l'Università di Rutgers in New Jersey è l'Organizazione Mondiale di a Salute ùn anu micca chjaramente indicatu chì a "nicotina" provoca u cancer, ùn hè micca veru chì "fumà hè dannosu per u corpu"?

Manca appena.Ancu s'ellu si dice chì a nicotina in i cigarettes ùn pruvucarà micca direttamente i fumatori à soffrenu di cancru, l'inalazione à longu andà di una grande quantità di nicotina portarà à una spezia di "dipendenza" è di dipendenza da u fumu, chì eventualmente aumenterà u risicu di cancru.

Sicondu a tavola di cumpusizioni di cigarettes, a nicotina ùn hè micca l'unica sustanza in cigarettes.I cigarettes cuntenenu ancu certi catrami, benzopirene è altre sustanzi, è ancu monossidu di carbonu, nitriti è altre sustanzi produttu dopu l'illuminazione di sigarette, chì aumentanu u risicu di cancru.

· Monoxidu di carbone

Ancu se u monossidu di carbonu in i cigarettes ùn provoca micca direttamente u cancer, l'ingestimentu di grandi quantità di monossidu di carbonu pò purtà à l'avvelenamentu umanu.Perchè u monossidu di carbonu distrughjerà a trasmissione di l'ossigenu da u sangue, purtendu à u fenomenu di ipoxia in u corpu umanu;Inoltre, cumminarà cù l'emoglobina in u sangue, risultatu in sintomi tossichi.

Inhaling eccessivu di monossidu di carbonu aumenterà u cuntenutu di colesterolu in u corpu.A cuncentrazione troppu alta di colesterol aumenterà u risicu di arteriosclerose è induce a malatia cardiovascular.

· Benzopyrene

L'Organizazione Mondiale di a Salute elenca u benzopyrene cum'è un carcinogenu di classa I.L'ingaghjamentu eccessivu à longu andà di benzopyrene lentamente causarà danni à i pulmoni è aumentanu u risicu di cancru di pulmone.

· Tar

Una sigaretta cuntene circa 6 ~ 8 mg di catrame.Tar hà una certa carcinogenicità.L'ingaghjamentu à longu andà di catrame eccessivu pruvucarà danni à i pulmoni, affettanu a funzione pulmonare è aumentanu u risicu di cancru di pulmone.

· L'acidu nitroso

I cigarettes pruducianu una certa quantità di l'acidu nitroso quandu ignite.In ogni casu, u nitrite hè statu longu classificatu cum'è carcinogenu di classa I da quale.L'assunzione à longu andà di nitriti eccessivu hè obligatu à affettà a salute è aumenta u risicu di cancru.

Da quì sopra, sapemu chì ancu s'è a nicotina ùn provoca micca u cancru direttamente, u fumu à longu andà ancu aumentà u risicu di cancru.Dunque, u fumu hè dannosu per a salute è ùn hè micca una "grande scam".

In a vita, a maiò parte di a ghjente crede chì "fume = cancer".U fumu à longu andà aumenterà u risicu di cancru di pulmone, mentre chì i non-fumatori ùn soffrenu micca di cancru di pulmone.Questu hè micca u casu.E persone chì ùn fumanu micca significanu chì ùn anu micca cancru di pulmone, ma u risicu di cancru di pulmone hè assai più bassu di quellu di i fumatori.

Quale hè più prubabile di soffre di cancru di pulmone cumparatu cù i non-fumatori ?

Sicondu e statistiche di l'Istitutu Internaziunale di Ricerca di Cancer di l'Organizazione Mondiale di a Salute, solu in 2020, ci sò stati circa 820000 novi casi di cancro di pulmone in Cina.L'Istitutu Britannicu di Ricerca di u Canceru hà truvatu chì u risicu di u cancer di pulmone aumentava da 25% per i fumatori regularmente, è solu 0.3% per i non-fumatori.

Allora per i fumatori, cumu si passa à u cancru di pulmone passu à passu?

Semu simpricimenti classificà l'anni di fumatori: 1-2 anni di fumatori;fumà per 3-10 anni;Fume da più di 10 anni.

01 anni fumatori 1 ~ 2 anni

Se fumate per 2 anni, picculi spots neri appariscenu lentamente in i pulmoni di i fumatori.Hè principarmenti causatu da i sustanzi nocivi in ​​i cigarettes adsorbiti in i pulmoni, ma i pulmoni sò sempre sani à questu tempu.Sempre chì smette di fumà in u tempu, u dannu à i pulmoni pò esse riversatu.

02 anni fumatori 3 ~ 10 anni

Quandu i picculi spots neri appariscenu in i pulmoni, se ùn pudete micca smette di fumà in u tempu, i sustanzi dannosi in i sigaretti continuanu à "attaccà" i pulmoni, facendu più è più spots neri intornu à i pulmoni appariscenu in fogli.À questu tempu, i pulmoni sò stati gradualmente danucati da sustanzi nocivi è persu a so vitalità.À questu tempu, a funzione pulmonale di i fumatori lucali diminuirà lentamente.

Se smette di fumà à questu tempu, i vostri pulmoni ùn puderanu micca turnà à a so apparenza sana originale.Ma pudete piantà di lascià i pulmoni peghju.

03 fumà per più di 10 anni

Dopu avè fumatu per deci anni o più, "Felicitazioni" hà evolutu da un pulmone ruddy è paffutu à un "pulmone di carbone neru", chì hà persu cumplettamente a so elasticità.Ci ponu esse tosse, dispnea è altri sintomi in i tempi ordinali, è u risicu di u cancru di pulmone hè centinaie di volte più altu ch'è quellu di i non fumatori.

À u listessu tempu, Jie, un accademicu di l'Accademia Cinese di Scienze è Presidente di l'Hospital di Cancer di l'Academia Cinese di Scienze Mediche, hà dettu una volta chì u fumu à longu andà ùn solu aumenterà u risicu di cancru di pulmone, ma ancu i sustanzi dannusu in i sigarette dannu l'ADN umanu è causanu cambiamenti genetichi, aumentandu cusì u risicu di cancru orale, cancru di laringe, cancru rectal, cancru gastricu è altri cancers.

Conclusioni: à traversu u cuntenutu di sopra, crede chì avemu una cunniscenza più di u dannu di sigarette à u corpu umanu.Vogliu ricurdà à e persone chì piace à fumà quì chì u dannu causatu da i cigarettes ùn hè micca in tempu reale, ma deve esse accumulatu per un bellu pezzu.Più l'anni di u fumu hè longu, u più grande u dannu à u corpu umanu.Dunque, per a salute di a so propria è di e so famiglie, anu da sminticà u più prestu pussibule.


Tempu di posta: 09-09-2022