header-0525b

nutizie

Smetti di fumà o mori?Sigarette ElettronicheVi aghjusta cù Viti Extra

 

A ricerca scientifica è i pratichi medichi indicanu chìsigarette elettronicheè u tabacco riscaldatu, cum'è prudutti di risichi perfezionati, ponu aiutà i fumatori à ridivà di i cigarettes tradiziunali.

 

Dr David Khayat, ex direttore di l'Istitutu Naziunale di Cancer di Francia è capu di oncologia medica in Clinique Bizet in Parigi

 

Per decennii, u mondu hà capitu i risichi di fumà.Smetti di fumà hè assai impurtante per mantene a bona salute, ma micca tutti ponu sbarazzà di questu abitudine.I sigaretti tradiziunali cuntenenu più di 6000 chimichi è particelle ultrafini, di i quali 93 sò classificate cum'è sustanzi potenzialmente dannosi da l'Amministrazione di l'Alimentazione è Drug (FDA) di i Stati Uniti.A maiò parte (circa 80) di e sustanzi elencu sò o ponu causà cancer, è i risultati finali restanu i stessi - u fumu hè u fattore di risicu più impurtante per a malatia cardiovascular è diversi cancers.

 

In ogni casu, ancu s'è i dati empirichi revelanu u risicu di fumà, più di 60% di e persone diagnosticate cun cancru cuntinueghjanu à fumà.

 

In ogni casu, più è più sforzi di a cumunità scientifica sò cuncentrati à riduce i periculi attraversu suluzioni alternative (cum'è sigarette elettroniche è tabacco riscaldatu).L'obiettivu generale hè di minimizzà i danni chì e persone soffrenu da a scelta di stili di vita malsani, senza limità o affettà u so dirittu di fà scelte persunale.

 

U cuncettu di riduzzione di periculu si riferisce à i piani è e pratiche destinati à minimizzà l'impatti sanitari è suciali assuciati à l'usu di prudutti dannosi cum'è sigarette.A ricerca scientifica è i pratichi medichi indicanu chì e sigarette elettroniche è u tabacco riscaldatu, cum'è prudutti di risichi perfezionati, ponu aiutà i fumatori à sbarazzarsi di sigarette tradiziunali.

 

In ogni casu, cù u prugressu di u tabacco di riscaldamentu è a tecnulugia di cigarette elettroniche, ci hè una lacuna seria trà quelli chì sustenenu l'usu di prudutti menu dannosi cum'è un metudu praticu è realistu è quelli chì credi chì e campagni anti-fumatori ponu impedisce è smette di fumà.I tassi sò l'unicu modu per piantà di utilizà prudutti dannosi.

 

U duttore David khayat hè l'anzianu direttore di l'Istitutu Naziunale di Cancer di Francia è u capu di l'oncologia medica in a Clinique Bizet in Parigi.Hè una di e voci più rispettate è putenti.S'oppone à certi slogans obligatorii assoluti è invalidi, cum'è "smetti di fumà o mori".

 

"Cum'è duttore, ùn possu micca accettà piantà o more cum'è l'unica opzione per i pazienti fumatori".U duttore kayat hà spiegatu prima chì, à u stessu tempu, hà enfatizatu chì a cumunità scientifica duveria "giocà un rolu più grande in persuadà i decisori pulitichi in u mondu sanu à ricunsiderà e so strategie di cuntrollu di u tabacco è esse più innovatori, cumpresu ricunnosce chì certi comportamenti cattivi di e persone sò inevitabbile, ma restringe a so libertà è avvistà e cunsequenze di i so cumpurtamenti "ùn hè micca un modu fattibile per riduce i risichi per a salute.

 

Mentre assistendu à u Forum Globale nantu à a nicotina in Varsavia, Pulonia, u Dr kayat hà discututu sti temi è a so visione per u futuru cù a nova Europa.

 

New Europe (NE) : Vogliu risponde à a mo dumanda da un puntu di vista persunale.U mo babbu hè mortu di cancru di a gola in 1992. Hè un fumatore pisanti.Un ufficiale è veteranu di a seconda guerra mundiale.Hè stata luntanu per un bellu pezzu, ma a ricerca scientifica è l'infurmazione medica (nantu à i risichi per a salute di u fumu) sò dispunibuli per ellu.Hè statu inizialmente diagnosticatu in u 1990, ma hà cuntinuatu à fumà per qualchì tempu, indipendentemente da u so diagnosticu di cancru è parechji trattamenti.

 

Dr David khayat (Danimarca) : vi dicu chì un studiu recente grande mostra chì u 64% di e persone diagnosticate cun cancru, cum'è i fumatori diagnosticati cun cancru di pulmone, cuntinueghjanu à fumà finu à a fine.Allora ùn hè micca solu e persone cum'è u vostru babbu, hè quasi tutti.Allora perchè ?U fumu hè una dipendenza.Questa hè una malatia.Ùn pudete micca solu pensà à questu cum'è un piacè, un abitudine o un attu.

 

Questa dipendenza, in l'anni 2020, hè cum'è a depressione 20 anni fà: per piacè, ùn siate micca tristi.Esci à ghjucà;Hè megliu à scuntrà a ghjente.No, hè una malatia.Sì avete depressione, avete bisognu di trattamentu per a depressione.In questu casu (nantu à a nicotina), hè una dipendenza chì hà bisognu di trattamentu.Sembra a droga più economica in u mondu, ma hè una dipendenza.

 

Avà, se parlemu di l'aumentu di u costu di i cigarettes, eru a prima persona à elevà u costu di sigarette quandu aghju diventatu un cunsigliu di jacqueschirac.

 

In u 2002, unu di i mo compiti era di luttà contr'à u fumu.In u 2003, u 2004 è u 2005, aghju aumentatu u prezzu di u tabacco da 3 à 4 euro in Francia per a prima volta ;Da 4 € à 5 € in menu di dui anni.Avemu persu 1,8 milioni di fumatori.Philip Morris hà riduciutu u numeru di set di sigarette da 80 miliardi à 55 miliardi annu.Allora aghju fattu u travagliu veru.Tuttavia, dui anni dopu, aghju trovu chì 1,8 milioni di persone cuminciaru à fumà di novu.

 

Hè statu dimustratu di pocu tempu chì, curiosamente, dopu à covid, u prezzu di un pacchettu di sigarette in Francia superava i 10 euro, facendu unu di i paesi più caru d'Europa.Sta pulitica (prezzu altu) ùn hà micca travagliatu.

 

Per mè, hè totalmente inaccettabile chì sti fumatori sò i più poveri di a sucità;Una persona chì hè disoccupata è vive nantu à l'assistenza suciale statale.Continuanu à fumà.Pagheranu 10 euru è taglianu i soldi ch'elli puderanu aduprà per pagà l'alimentariu.Manghjenu menu.I più poveri di u paese sò digià à u più altu risicu di obesità, diabete è cancru.A pulitica di alzà i prezzi di i sigarette hà fattu i più poveri più poveri.Cuntinueghjanu à fumà è fumà più.

 

A nostra rata di fumà hè diminuita di 1,4% in l'ultimi dui anni, solu da quelli chì anu un redditu dispunibile o ricchi.Questu significa chì a pulitica publica ch'e aghju iniziatu per cuntrullà a prevalenza di u fumu aumentendu u costu di sigarette hà fiascatu.

 

Tuttavia, u 95% di i casi sò ciò chì chjamemu u cancer sporadic.Ùn ci hè micca un ligame geneticu cunnisciutu.In u casu di u cancer ereditariu, hè u genu stessu chì vi purterà u cancer, ma u genu hè assai debule.Dunque, sè vo site espunutu à i carcinogeni, pudete affruntà un risicu più altu per via di i vostri geni debuli.


Tempu di post: 28-jun-2022