header-0525b

nutizie

U 2 di lugliu, sicondu i rapporti stranieri, u situ web britannicu thegrocer hà publicatu un articulu chì si burla di a recente prohibizione di e-cigarettes Juul in i Stati Uniti.U seguente hè u testu sanu.

In un paese cù pochi rigulamenti chì limitanu l'usu di l'AR-15, sta pistola pò sparà 45 palle à i civili è i scolari ogni minutu, ma certi dispositi di cigarette elettroniche ùn determinanu micca i risichi per a salute di dati necessarii per e dati pertinenti.Ci hè un ordine di rifiutu di u mercatu, chì significa chì deve esse sguassati da i scaffali immediatamente.

Questu hè accadutu à Juul, chì hè statu urdinatu da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti a settimana passata per piantà a vendita è a distribuzione di u so equipamentu Juul è quattru tipi di bombe di sigarette.L'ordine hè statu suspesu temporaneamente dopu chì Juul hà cercatu a sospensjoni durante l'appellu.

"Semu assai in disaccordu", Joe Murillo, capu di regulatore di i laboratori Juul, hà dettu di a mossa di a FDA.Hà aghjustatu chì i dati furniti, inseme cù tutte l'evidenza, scontranu i normi statutari.

A postura apparentemente dura di i Stati Uniti nantu à e-cigarettes hè in forte cuntrastu cù quella di u Regnu Unitu, chì hà dichjaratu in i cumenti di Khan prima di u mese chì e-cigarettes sò un strumentu efficace per smette di fumà.

"U guvernu deve prumove e-cigarettes cum'è un strumentu efficace per aiutà e persone à smette di fumà".U duttore Javed Khan hà scrittu in u rapportu."Sapemu chì e-cigarettes ùn sò micca una panacea, nè sò completamente senza risicu, ma l'alternativa hè assai peghju".

In fatti, u guvernu quì cerca di accelerà a strada per regulà e-cigarettes.Qualchidunu anu ancu parlatu di attività di mass media ben cuncepite per aiutà à creà una cultura senza fumu.

In u passatu, ci era qualchì regulazione sàviu, cusì chì u Regnu Unitu pò avà capisce in modu efficace u rolu di e-cigarettes.In listessu modu, a relativa mancanza di regule in i Stati Uniti significa chì a FDA deve avà piglià misure duru.

Per esempiu, in u Regnu Unitu, u cuntenutu massimu di nicotina di i prudutti di cigarette elettroniche hè 20 mg / ml - mentre chì ùn ci hè micca un tali limitu superiore in i Stati Uniti.U Regnu Unitu hà ancu regulazioni più strette nantu à a publicità di e-cigarettes (quasi nimu), è i pochi publicità permessi devenu esse socialmente rispunsevuli, micca destinati à i zitelli.In listessu modu, in i Stati Uniti, poche restrizioni di publicità si applicanu à qualsiasi canali media.

risultatu?U cuntenutu di nicotina di e-cigarettes dispunibuli venduti in i Stati Uniti hà aumentatu da quasi 60% da una media di 25 mg / ml in 2015 à 39,5 mg / ml in 2018. A spesa di publicità in e marche di e-cigarette triplicatu.

Permette à e marche cum'è Juul di publicità efficace à l'adulescenti, chì hè impeditu solu da l'intervenzione di stati individuali è a rabbia di u publicu / media.

A tempesta attivata da a regulazione di u toccu ligeru hà purtatu à a mossa di pruibisce tutti i sapori di e-cigarette senza tabacco, è l'Associazione Medica Americana hà dumandatu una pruibizione totale di tutti i prudutti di e-cigarette in 2019.

Quì, l'agenzii di salute publica crede chì u dannu di e-cigarettes hè 95% più bassu di quellu di u tabacco.

L'ambiente più regulatu di u Regnu Unitu permette più innuvazione, un mercatu neru più debule, è, di manera cruciale, una probabilità più grande di sradicà sigarette combustibili un ghjornu (ancu se u 14,5% di e persone di 16 anni è più in u Regnu Unitu dicenu chì fumanu attualmente per l'ultima volta in u Regnu Unitu). 2020, paragunatu cù 12,5% in i Stati Uniti).

Inoltre, l'industria di u Regnu Unitu pare più attente à l'autoregulazione - attraversu i rigulamenti di a supply chain, l'iniziativa di stop rogue trader è i sforzi sinceri per piantà a vendita di minori.

Cum'è i fucili, esse più sàviu da u principiu hè avà pagatu.


Postu tempu: Jul-06-2022