header-0525b

nutizie

hà publicatu u rapportu di riduzzione di i danni di u tabacco: in un annu, u numeru di l'utilizatori di e-cigarette glubale hà aumentatu da 20% è u numeru tutale hà superatu 82 milioni.

U rapportu hè basatu annantu à i dati di l'indagine da i paesi 49 è ottenuti da a cumminazione di dati è a screening da diverse fonti.

 

Steam nova forza 2022-05-27 10:28

Cunniscenza · azzione · cambiamentu (K · a · C), una famosa urganizazione accademica di salute publica, hà publicatu recentemente l'ultimu rapportu di riduzzione di u dannu di u tabacco - "chì hè a riduzione di u dannu di u tabacco" in 12 lingue per mezu di a so "riduzzione globale di danni di tabacco" (gsthr) .I cuntenuti anu introduttu in dettaglio i principii, a storia è a basa scientifica di a riduzione di i danni di u tabacco, una strategia impurtante di salute publica.

Sicondu l'ultimi dati gsthr, da 2020 à 2021, l'utilizatori di e-cigarette glubale anu aumentatu da 20%, equivalenti à un aumentu da 68million in 2020 à 82million in 2021. Basatu nantu à i dati di l'indagine da 49 paesi, u rapportu hè ottenutu attraversu cumminazione è screening di dati da diverse fonti (cumpresa l'inchiesta Eurobarometru 506 2021).

Tomasz Jerzy, scientist di dati gsthr ń Per stu rapportu, ski enfatizatu l'usu crescente di e-cigarettes in regioni specifiche."In più di a crescita sustanziale in u numeru di utilizatori di e-cigarette glubale, a nostra ricerca mostra chì in certi paesi in Europa è in l'America di u Nordu, i prudutti di e-cigarette di nicotina sò ancu usati rapidamente.Cum'è un pruduttu chì hè statu in u mercatu solu più di deci anni, a crescita trà 2020 è 2021 hè particularmente significativa ".

Sicondu u rapportu, u più grande mercatu di e-cigarette hè i Stati Uniti, chì valenu 10,3 miliardi $ US, seguitu da l'Europa Occidentale (6,6 miliardi $ US), a regione Asia Pacificu (4,4 miliardi $ US) è ​​l'Europa orientale (1,6 miliardi $ US).

U prufessore Gerry Stimson, direttore di KAC è prufessore onorariu di l'Imperial College London, hà dettu: "cum'è da a situazione globale di riduzzione di u dannu di u tabacco L'ultimi dati mostranu chì i cunsumatori trovanu e-cigarettes di nicotina assai attrattivi è sò sempre più vultendu à e-cigarettes intornu à u mondu. mondu.Sapete, parechji paesi anu aduttatu pulitiche pruibitive nantu à e-cigarettes, è tutti seguitanu a pusizione anti-scientifica di l'Organizazione Mondiale di a Salute nantu à a riduzione di u dannu di u tabacco.In questu ambiente, e-cigarettes ponu sempre cresce significativamente, chì hè assai raru."

KAC hà dichjaratu publicamente chì e-cigarettes anu sempre ghjucatu un rolu chjave in a riduzione di u dannu di u tabacco è u tassu di fumà.In u Regnu Unitu, e-cigarettes sò u modu più populari per smette di fumà.3,6 milioni di persone utilizanu e-cigarettes, di i quali 2,4 milioni anu sguassatu cumplettamente i cigarettes combustibili.Tuttavia, u tabacco hè sempre a più grande causa di morte prevenibile in Inghilterra.Quasi 75000 fumatori sò morti di fumà in 2019. I dati mostranu chì quasi una in dece donne incinte fumava durante u partu.Hè bè per finisce u fumu, ma deve esse basatu nantu à l'usu di una larga gamma di prudutti di riduzzione di dannu efficace.Da e-cigarettes di nicotina è prudutti di tabacco riscaldatu à sacchetti di nicotina senza tabacco è tabacco da tabacco svedese, duveranu esse dispunibili, dispunibuli, apprupriati è assequibili.

A chjave per a riduzione di u dannu di u tabacco si trova in un forte sustegnu di u guvernu per assicurà chì i gruppi marginali è vulnerabili ponu accede à i servizii pertinenti.In quantu à salvà a vita è a prutezzione di e cumunità, i benefici di e-cigarettes seranu evidenti.In modu cruciale, riduce u dannu di u tabacco hè una strategia assai bassu ma efficace chì ùn richiede micca spese di u guvernu significativu perchè i cunsumatori soportanu i costi.


Tempu di post: 27-May-2022