header-0525b

nutizie

A FDA in Filippine spera di regulà e-cigarettes: prudutti di salute piuttostu cà prudutti di cunsumatori

 

U 24 di lugliu, secondu i rapporti stranieri, a FDA filippina hà dettu chì a supervisione di e-cigarettes, l'equipaggiu di e-cigarette è altri prudutti di tabacco riscaldatu (HTP) deve esse a rispunsabilità di l'Food and Drug Administration (FDA) è ùn deve esse micca. trasferitu à u Dipartimentu di u cummerciu è di l'industria filippinu (DTI), perchè questi prudutti implicanu a salute publica.

FDA hà fattu chjaru a so pusizioni in a so dichjarazione in supportu di u Ministeru di a Salute (DOH) chì dumandava à u presidente di vetu à l'Attu di cigarette elettronicu (legge di u Senatu 2239 è u prughjettu di a Casa 9007), chì hà trasferitu a basa di a ghjuridizione regulatoria.

"DOH assume l'autorizazione custituziunale per mezu di a FDA, è prutegge u dirittu à a salute di ogni Filippinu stabilendu un sistema regulatori efficace".A dichjarazione di a FDA hà dettu.

A cuntrariu di e misure pruposte, a FDA hà dettu chì i prudutti di cigarette elettroniche è HTP devenu esse cunsiderati cum'è prudutti di salute, micca bè di cunsumu.

"Questu hè soprattuttu perchè l'industria cummercializa tali prudutti cum'è alternative à i sigaretti tradiziunali, è certi persone ancu pretendenu o implicanu chì questi prudutti sò più sicuri o menu dannosi".FDA hà dettu.


Tempu di post: Jul-24-2022