header-0525b

nutizie

U 7 di ghjugnu, sicondu i rapporti straneri, l'Associazione di cigarette elettroniche di u Canada hà dettu chì u Canada hà stabilitu un scopu ambiziosu di riduce u tassu di fumà à menu di 5% da 2035. Tuttavia, u Canada pare avà improbabile di ottene stu scopu.Certi pirsuni chjamanu u prugramma di cuntrollu di tabacco incrementale, inestabile è passiu.

Hè chjaru chì e misure tradiziunali di cuntrollu di u tabacco anu purtatu à una modesta calata, chì ùn hè micca abbastanza per ottene stu scopu.

I prudutti di riduzione di u dannu di u tabacco (THR) anu dimustratu una efficacità considerableu in a riduzione di i tassi di fumà.

"Durante decennii, avemu cunnisciutu u risicu di fumà.Avemu cunnisciutu chì hè fumu, micca nicotina.Sapemu ancu chì pudemu furnisce nicotina in modu chì minimizza u risicu ".U prufessore David sveno, presidente di u centru per a lege, a pulitica è l'etica di a salute di l'Università d'Ottawa è prufessore adjunt di dirittu, hà dettu.

"In u risultatu, a Svezia hà u più bassu di malatie è di mortalità in u tabacco in l'Unione Europea finu à avà.U so tassu di fumu hè avà abbastanza bassu chì parechje persone a chjamanu una sucità senza fumu.Quandu a Norvegia hà permessu l'usu più largu di i prudutti di tabacco, a quantità di fumà hè cascata da a mità in solu 10 anni.Quandu l'Islanda hà permessu di i prudutti di sigarette elettroniche è di tabacco per entra in u mercatu, u fumu hè cascatu di circa 40% in solu trè anni.Ellu disse.

L'attu di tabacco è cigarette elettroniche (tvpa) hè destinatu à prutege i ghjovani è i non-fumatori da a tentazione di u tabacco è i prudutti di cigarette elettroniche è per assicurà chì i Canadiani capiscenu currettamente i risichi implicati.L'emenda di u 2018 "... Tentativi di regulà i prudutti di e-cigarette in una manera chì enfatizeghja chì questi prudutti sò dannosi per l'adulescenti è l'utilizatori chì ùn sò micca tabacchi.À u listessu tempu, ricunnosce l'evidenza emergente chì, ancu s'è i prudutti di e-cigarette ùn sò micca innocu, i prudutti di e-cigarette sò una fonte menu dannosa di nicotina per i fumatori è e persone chì smettenu completamente di fumà ".

Ancu s'ellu tvpa hà stabilitu un quadru forte per prutege l'adulescenti è i non-fumatori, in più di ricunnosce chì e-cigarettes riduce u risicu, l'attu impedisce ancu i fumatori di riceve infurmazioni precise nantu à e-cigarettes.

Nta l'ultimi anni, a regulazione hè stata passiva, chì hè in contru à a pratica di Health Canada chì ammette chì e-cigarettes riduce i risichi.Una regulazione sempre più stretta hà ghjucatu un rolu considerableu à rinfurzà l'incomprensione publica di e-cigarettes.Ogni annu, 48000 Canadiani morenu sempre da e malatie legate à u fumu, mentre chì l'autorità sanitarie trasmettenu messagi misti à i fumatori è cuntinueghjanu u mitu di u fumu di e-cigarette.

"Se ùn ci hè micca un pianu realizatu chì aduttà metudi muderni, u Canada hè improbabile di ottene i so scopi.A salute di i Canadiani hè megliu servita da l'implementazione di a strategia, cum'è pruvucatu da l'impattu di e-cigarettes nantu à i tassi di fumà ".

Prima di l'adopzione mainstream di e-cigarettes di nicotina, i risultati di e pulitiche tradiziunali di cuntrollu di u tabacco sò stati relativamente stagnati per parechji anni.Darryl tempest, cunsultore di relazioni di u guvernu di u Cumitatu CVA, hà dettu chì a vendita di sigarette hè diminuita lentamente da u 2011 à u 2018, è dopu hà diminuitu rapidamente in 2019, chì hè u periodu di punta di l'adopzione di e-cigarette.

A Nova Zelanda affronta sfide simili in l'eradicazione di l'usu di u tabacco, cumpresu un aumentu di i tassi di fumatori aborigeni.A Nova Zelanda hà mandatu un missaghju chjaru à i fumatori chì e-cigarettes sò menu dannusu chè u fumu è chì e-cigarettes aromatizzati sò permessi.L'approcciu multifacceticu è mudernu per riduce l'usu di u tabacco hà permessu à a Nova Zelanda di cuntinuà à ghjunghje à l'obiettivu di diventà senza fumu da u 2025.

U Canada deve piantà l'emenda reazionaria à tvpa è aduttà suluzioni muderne per permette à u Canada di ottene una sucità senza fumu da u 2035.


Tempu di posta: 09-09-2022