header-0525b

nutizie

U 6 di ghjugnu, Andr é Jacobs, portavoce di u Ministeru di a Salute Ceca, hà dettu chì a Repubblica Ceca abbandunà a "pulitica di astinenza" implementata annantu à l'anni è invece piglià a pulitica di riduzione di u dannu di u tabacco di l'UE cum'è parte di a so futura strategia di salute publica. .Trà elli, e-cigarettes sò una parte impurtante di a strategia è serà cunsigliatu à i fumatori chì sò difficiuli di sminticà di fumà.

Foto nota: u portavoce di u Ministeru di a Salute Ceca hà annunziatu chì a pulitica di riduzione di u risicu di u tabacco farà parte di a futura strategia di salute publica.

In precedenza, a Repubblica Ceca hà formulatu una strategia naziunale di "prevenzione è riduzzione di danni di comportamentu addictive da 2019 à 2027", chì hè direttamente gestita da l'uffiziu supremu di u guvernu.Duranti stu periodu, a Repubblica Ceca hà aduttatu a strategia di "pruibisce u tabacco, l'alcohol è altri cumpurtamenti addictive finu à a fine": hà perseguitu "ascetismu" attraversu diverse lege è regulamenti, sperendu à ottene una sucità cumpleta senza fumu in u futuru.

Tuttavia, u risultatu ùn hè micca ideale.L'esperti cechi in u campu di a Medicina anu dettu: "assai paesi è guverni pretendenu di ottene una sucità senza nicotina è senza fumu in l'annu à vene.A Repubblica Ceca hà stabilitu indicatori simili prima, ma questu hè micca realisticu.U numaru di fumatori ùn hè micca diminuitu in tuttu.Dunque ci vole à piglià una nova strada ".

Per quessa, in l'ultimi dui anni, a Repubblica Ceca hà vultatu à l'implementazione di a strategia di riduzzione di danni, è hà uttenutu u sustegnu di u Ministru di a Salute Ceca Vladimir vallek.Sutta stu quadru, i sustituti di tabacco rapprisintati da e-cigarettes anu attiratu assai attenzione.

In cunsiderà l'impattu potenziale di e-cigarettes nantu à i gruppi di ghjuventù, u guvernu cecu hè ancu cunsiderà misure di regulazione più specifiche di e-cigarettes.Ghjacobbu hà prupostu soprattuttu chì i futuri prudutti di cigarette elettroniche ùn deve micca solu copre u gustu dispiacevule, ma ancu rispettanu u principiu di riduzzione di danni è restringe l'usu di i minori.

Nota: Vladimir vallek, Ministru di a Salute Ceca

Walek crede ancu chì a pulitica di prumove à tutti per smette di fumà hè una manera estrema è ipocrita.A suluzione à u prublema di l'addiction ùn pò micca cunfidassi di restrizioni eccessivi, "che tuttu tornu à zero", nè chì i fumatori chì sò addicted to smoking cascà in una situazione impotente.U megliu modu deve esse eliminà i risichi quant'è pussibule è riduce l'impattu negativu nantu à i ghjovani.Dunque, hè u modu più ragiunate di ricumandà à i fumatori di utilizà prudutti chì riducenu dannu, cum'è sigarette elettroniche.

E persone pertinenti da u guvernu cecu anu dettu chì i dati pertinenti da u Regnu Unitu è ​​​​a Svezia mostranu chì u dannu di e-cigarettes hè fora di dubbitu.A prumuzione di e-cigarettes è altri sustituti di u tabacco pò riduce significativamente a rata di incidenza di malatie cardiovascular è pulmonari causate da u fumu.Tuttavia, cù l'eccezzioni di i guverni di Svezia è di u Regnu Unitu, pochi altri paesi anu aduttatu e stesse pulitiche per riduce i risichi per a salute publica.Invece, anu sempre prumuvutu l'idea di ghjunghje senza fumu cumpletu in pochi anni, chì hè cumplettamente irrealisticu.

Foto nota: u Coordinatore Naziunale di u Controlu di Drug di u Cecu è l'espertu di droghe hà dettu chì ùn hè micca realisticu di aduttà l'ascetismu per cuntrullà u fumu.

Si dice chì nantu à l'agenda di a presidenza ceca di u Cunsigliu Europeu, u Ministeru di a Salute Ceca pensa à piglià a pulitica di riduzzione di danni cum'è l'elementu publicitariu principale.Questu significa chì a Repubblica Ceca pò diventà u più grande difensore di a pulitica di riduzzione di dannu di l'UE, chì avarà un impattu prufondu nantu à a direzzione di a pulitica di salute di l'UE in i prossimi anni, è u cuncettu è a pulitica di riduzzione di dannu seranu ancu prumuvuti nantu à i più grandi. stage internaziunale.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2022