header-0525b

nutizie

A pruibizione di e-cigarettes "savoru di fruttu" hè a punta di l'iceberg per a legalizazione è a standardizazione di l'industria.

Per un bellu pezzu, u gustu hè statu a mina d'oru di cigarettes elettroniche.A quota di mercatu di i prudutti aromatizzanti hè quasi 90%.Attualmente, ci sò circa 16000 tippi di prudutti di cigarette elettroniche nantu à u mercatu, cumprese u gustu di frutta, sapori di caramelle, diversi sapori di dessert, etc.

Oghje, l'e-cigarettes di a Cina anu da esse ufficialmente addiu à l'era di u gustu.L'amministrazione statale di u monopoliu di u tabacco hà emessu u standard naziunale per i cigarettes elettroniche è e misure per l'amministrazione di sigarette elettroniche, chì stipulanu chì hè pruibitu di vende sigarette elettroniche aromatizzate altru da u gustu di tabacco è sigarette elettroniche chì ponu aghjunghje aerosol da elli.

Ancu s'è u statu hà allargatu u periodu di transizione di cinque mesi per l'implementazione di i novi rigulamenti, a vita di i pruduttori di tabacco è oliu, marche è rivenditori seranu subversivi.

1. Taste fallimentu, marca ancora ci vole à circà differenziazione

2. Liggi è rigulamenti shrinken, è a catena industriale deve esse ricustruita

3. A pulitica prima, una bona salute o u megliu destinazione per i cigarettes elettroniche

Un novu regulamentu hà rottu i sogni di innumerevoli persone elettroniche è fumatori.L'agenti aromatizzanti di e-cigarette cumpresi l'estratto di prugna, l'oliu di rosa, l'oliu di limone fragrante, l'oliu d'aranciu, l'oliu d'aranciu dolce è l'altri ingredienti principali sò pruibiti per esse aghjuntu.

Dopu chì l'e-cigarette sguassate a so magia magica, cumu si compie l'innuvazione di differenziazione, s'ellu i cunsumatori paganu per questu, è se u modu di u funziunamentu originale hà da esse effettu?Queste sò e preoccupazioni di i pruduttori in a catena di produzzione è di cummercializazione upstream, middle è downstream di e-cigarettes.

Cumu preparà a cunnessione cù i novi regulamenti naziunali?Ci hè ancu assai da fà da l'imprese.

U fallimentu di u gustu, a marca hà sempre bisognu di circà a differenziazione

In u passatu, circa 6 tunnellati di sucu di anguria, succo d'uva è mentolu sò stati trasportati à una fabbrica di cigarette elettroniche è oliu in Shajing ogni mese.Dopu u mischju, u mischju è a prova da u staggione, a materia prima hè stata versata in barili di plastica di qualità alimentaria di 5-50 kg è traspurtata da camioni.

Sti cundimenti stimulanu u gustu di i cunsumatori, è ancu stimulanu un mercatu di cigarette elettroniche di sapori.Da u 2017 à u 2021, u tassu di crescita cumpostu di a scala di u mercatu domesticu di l'industria di e-cigarette in Cina era di 37,9%.Hè stimatu chì u tassu di crescita annu in 2022 serà di 76,0%, è a scala di u mercatu ghjunghje à 25,52 miliardi di yuan.

In un tempu chì tuttu era in boom, i novi rigulamenti emessi da u statu anu fattu un colpu pesante à u mercatu.L'11 di marzu, quandu i novi rigulamenti sò stati emessi, a tecnulugia fogcore hà publicatu un rapportu finanziariu brillanti l'annu passatu: l'ingressu netu di a cumpagnia in 2021 era di 8,521 miliardi di yuan, un aumentu annu di 123,1%.Tuttavia, stu bonu risultatu hè statu battutu cumplettamente in l'onda di i novi regulamenti.In u stessu ghjornu, u prezzu di l'azzioni di a tecnulugia di fogcore hè cascatu da circa 36%, chjappà un novu bassu in u listinu.

I pruduttori di cigarette elettroniche sò cunuscenti chì l'eliminazione di cigarettes di sapori pò esse un colpu generalizatu è fatale à l'industria.

E-cigarettes, chì una volta anu spazzatu u mercatu cù i cuncetti di "artefattu di cessazione di fumà", "innocuità per a salute", "personalità di a moda" è "numerosi gusti", perderanu una parte di e so differenze core cù u tabacco ordinariu dopu avè persu a competitività di u core. "gustu" è u puntu di vendita di "personalità", è u modu di espansione di s'appoghjanu nantu à u gustu ùn viaghja più.

A limitazione di u gustu rende l'aghjurnamentu di u produttu innecessariu.Questu pò esse vistu da a pruibizione precedente di e-cigarettes aromatizzate in u mercatu di i Stati Uniti.In April, 2020, a FDA di i Stati Uniti hà prupostu di cuntrullà e-cigarettes aromatizzate, mantenendu solu u sapore di tabacco è u gustu di menta.Sicondu i dati di u primu trimestre di u 2022, e vendite di e-cigarettes in u mercatu di i Stati Uniti anu cresciutu à un ritmu di crescita di 31,7% per trè mesi consecutivi, ma a marca hà fattu pocu azzione in l'aghjurnamentu di u produttu.

A strada di rinnuvamentu di u produttu hè diventata impraticabile, chì hà quasi bluccatu a differenziazione di i fabricatori di cigarette elettroniche.Questu hè chì ùn ci hè micca una alta barrera tecnica in l'industria di e-cigarette, è a logica di a cumpetizione dipende da l'innuvazione di i gusti.Quandu a differenziazione di u gustu ùn hè più significativa, i pruduttori di e-cigarette anu da circà di novu punti di vendita per vince in a cumpetizione di e-cigarette sempre più omogenea.

U fallimentu di u gustu di sicuru farà chì a marca di e-cigarette entre in un periodu cunfusu di sviluppu.In seguitu, quellu chì pò piglià a guida in a maestria di a password di a cumpetizione differenziata pò sopravvive in questu ghjocu cuncentratu nantu à a testa.

Per mezu di a scienza è a tecnulugia o a tecnulugia chì permette a differenziazione hè messa à l'agenda.In u 2017, a tecnulugia Kerui hà cuminciatu à cooperà cù i laboratori Juul, una marca di cigarette elettroniche, per furnisce esclusivamente l'equipaggiu di assemblaggio di cartuccia di cigarette elettroniche.A scelta di l'oligarchi di cigarette elettroniche d'oltremare hà furnitu una sperienza fattibile per i marchi chinesi.

A tecnulugia Kerui furnisce l'equipaggiu di assemblea automatica d'alta velocità per u riscaldamentu di tabacco incompletamente brusgiatu.Attualmente, hà cooperatu cù u tabacco Chine in parechji prughjetti, furnisce idee per u campu d'innuvazione di sigarette elettroniche in Cina.Yueke hà guadagnatu a prima e-cigarette specializata è innovativa in a Pruvincia di Guangdong, ma hà vintu a prima impresa naziunale high-tech in u campu di e-cigarette in Pechino è fusiona in u prugramma di torch di u Ministeru di a scienza è a tecnulugia.Xiwu hà sviluppatu una tecnulugia esclusiva di nicotina è specificamente per i prudutti di sapori di tabacco.

A tecnulugia hè diventata a direzzione core per i pruduttori di sigarette elettroniche per innuvà, aghjurnà è creà differenze in u prossimu passu.

A lege è i rigulamenti si riduce, è a catena industriale deve esse ricustruita

Cù l'avvicinamentu di u ghjornu di implementazione di i novi rigulamenti, l'industria hè entrata in un periodu di transizione occupatu: i cigarettes elettroniche aromatizzate di frutti sò state interrotta, u mercatu hè in a tappa di l'inventariu di sbulicà è dumping, è i cunsumatori entranu in u modu di scorta. à a vitezza di decine di scatuli.A catena industriale originale custruita da a fabbrica di sigarette, a marca è u retail hè stata rotta, è un novu equilibriu deve esse custruitu.

Cum'è u core di a fabricazione, a Cina furnisce 90% di i prudutti di cigarette elettroniche à i fumatori in tuttu u mondu ogni annu.I pruduttori di l'oliu di tabacco in u monte di l'industria di e-cigarette ponu vende una media di circa 15 tunnellate d'oliu di tabacco per mese.A causa di u gran numaru di l'imprese d'oltremare, e fabbriche di tabacco è di petroliu di a Cina anu longu amparatu à evacuà da u locu induve e lege è i regulamenti si sminuiscenu è trasfirìanu u putere militare à u locu induve e pulitiche sò sciolte.

Ancu s'ellu ci sò imprese d'oltremare cù una proporzione elevata, i novi regulamenti di e-cigarettes Chine anu sempre un grande impattu nantu à questi fabricatori.U voluminu di vendita mensili di l'oliu di sigaretta hè cascatu drasticamente à 5 tunnellate, è u voluminu di l'affari domesticu hè diminuitu da 70%.

Fortunatamente, e fabbriche d'oliu è di tabacco anu sperimentatu a liberazione di novi rigulamenti in i Stati Uniti è ponu aghjustà e so linee di produzzione u più prestu pussibule per assicurà un fornimentu ininterrottu.U voluminu di vendita di e-cigarettes di cambiamentu di cartuccia in i Stati Uniti hè aumentatu da u 22,8% à u 37,1%, è a maiò parte di i fornituri sò venuti da a Cina, chì mostra chì i prudutti primari in l'altitudine superiore di l'industria anu una forte durezza è un rapidu adattamentu. furnisce una forte guaranzia per a transizione liscia di u mercatu cinese dopu a nova regulazione.

I pruduttori di l'oliu di fumu chì anu pruvatu l'acqua in anticipu sanu ciò chì cigarettes elettroniche di u gustu "tabacco" deve esse è cumu pruduce.Per esempiu, fanhuo Technology Co., Ltd hà sin'à 250 sapori chì risponde à i bisogni di a FDA, cumpresi l'oliu di tabacco Yuxi è Huanghelou, chì sò i sapori classici di u tabacco cinese.Hè un fornitore di quasi 1/5 di e marche di e-cigarette in u mondu.

E fabbriche di tabacco è oliu chì sentenu e petre d'altri paesi à traversu u fiumu furnisce una guaranzia iniziale per l'aghjurnamentu di a catena industriale.

In cunfrontu cù u rolu principali di a riforma di a produzzione di a pianta di tabacco è oliu, l'impattu di i novi rigulamenti nantu à a marca pò esse dichjaratu traumaticu.

Prima di tuttu, paragunatu cù e piante di tabacco è oliu chì sò stati stabiliti per più di 10 anni è anu una accumulazione di industria relativamente prufonda, a maiò parte di e marche di e-cigarette attive in u mercatu attuale sò state stabilite intornu à 2017.

Sò intruti in u mercatu durante u periodu di tuyere è anu sempre mantenutu u modu di operazione di start-ups, s'appoghjanu à u trafficu per ottene clienti è prospettive di u mercatu per u finanziamentu.Avà, u statu hà dimustratu chjaramente una attitudine di sguassà u flussu.Hè improbabile chì u capitale serà generoso à u mercatu cum'è in u passatu.A restrizzione di u marketing dopu a pulitura impedisce ancu l'acquistu di i clienti.

Siconda, i novi regulamenti invalidanu permanentemente u modu di magazzini.E "misure di gestione di e-cigarette" dicenu chì l'imprese o l'individui à a fine di vendita anu da esse qualificati per impegnà in l'affari di vendita di e-cigarette.Finu a ora, l'apertura offline di e marche di e-cigarette ùn hè micca una espansione naturali in u prucessu di sviluppu di a marca, ma una sopravvivenza difficiuli sottu a tutela pulitica.

U statu mostra chjaramente una attitudine di sbulicà u flussu, chì ùn hè micca una bona nutizia per e marche di e-cigarette chì anu ricivutu parechje volte di finanziamentu in l'anni precedenti.A perdita di soldi caldi di capitale è u trafficu offline hè un passu più luntanu da u scopu strategicu à longu andà di "grande mercatu, grande impresa è grande marca".A diminuzione di e vendite causata da e restrizioni di u gustu farà ancu difficultà a so operazione à cortu termine.

Per i picculi marchi di e-cigarette, l'emergenza di novi regulamenti hè à tempu una opportunità è una sfida.A fine di vendita di e-cigarette ùn hè micca permessa di stabilisce e magazzini di marca, solu i magazzini di cullizzioni ponu esse aperti, è l'operazione esclusiva hè pruibita, perchè e piccule marche chì ùn anu micca pussutu apre i so propri magazzini offline prima avè l'uppurtunità di stabilisce offline.

Tuttavia, u strettu di a vigilazione significa ancu l'intensificazione di e sfide.I picculi marchi ponu rompe u so flussu di cassa è fallenu cumplettamente in questa volta d'impattu, è a parte di u mercatu pò cuntinuà à cuncentrazione nantu à a testa.

A pulitica prima, una bona salute o u megliu destinazione per i cigarettes elettroniche

Per vultà à i novi rigulamenti, avemu bisognu di scopre a direzzione di a vigilazione è di clarificà u scopu di a vigilazione.

A restrizione di u gustu in e misure per l'amministrazione di sigarette elettroniche hè di riduce l'attrazione di u tabacco novu à i ghjovani è u risicu di aerosols scunnisciutu à u corpu umanu.Una supervisione più stretta ùn significa micca chì u mercatu si riduce.À u cuntrariu, e-cigarettes ponu esse inclinati solu da e risorse politiche si ponu prumove a salute.

I novi rigulamenti indicanu chì a supervisione di l'industria di e-cigarette in Cina hè stata ristretta di novu, è l'industria hà sviluppatu più in più versu a standardizazione.U disignu di u livellu superiore è e regule di u nivellu di fondu riflettenu l'un l'altru, è pianificanu inseme un percorsu di sviluppu fattibile per e-cigarette chì hà sperimentatu u dulore à breve termine è u sviluppu stabile à longu andà.Dapoi u 2016, parechji pruduttori di l'oliu di tabacco in Shenzhen hà iniziatu è participatu à a formulazione di u primu standard tecnicu generale di a Cina per i prudutti liquidi chimichi di fumu elettronicu, stabilendu indicatori sensoriali è fisicochimici per a materia prima di l'oliu di tabacco.Questa hè a saviezza è a determinazione di l'impresa, chì riflette u percorsu inevitabbile di u sviluppu standardizatu di e-cigarettes.

Dopu à i novi rigulamenti, l'interazzione simili seranu approfondite trà e pulitiche è l'imprese: l'imprese furnisce opinioni per u disignu regulatori, è a regulazione crea un ambiente competitivu benignu.

À u listessu tempu, l'industria hà longu annusatu u cuntattu pusitivu inevitabbile trà e-cigarettes è a salute publica in u futuru.

In u 2021, u Forum internaziunale di l'industria di e-cigarette hà enfatizatu chì i prudutti di fisioterapia per a salute chì piglianu l'atomizazione di erbe per esempiu ponu diventà un novu circuitu per e-cigarettes.A cumminazzioni di e-cigarettes è una grande salute hè diventata una direzzione di sviluppu pussibule.Se l'attori di l'industria volenu approfondisce a so attività, anu da seguità cù questu mainstream di u sviluppu durevule.

Nta l'ultimi anni, i marchi di e-cigarette anu lanciatu prudutti d'atomizazione di erbe senza nicotina.A forma di u bastone atomizzante d'erbe hè simile à quella di a sigaretta elettronica.E materie prime in a cartuccia di sigaretta usanu a medicina erbe cinese, cuncintratu principarmenti nantu à u cuncettu di "medicina tradiziunale cinese".

Per esempiu, laimi, una marca di cigarette elettroniche sottu u gruppu wuyeshen, hà lanciatu un pruduttu di atomizazione di erbe cù materie prime cum'è pangdahai, chì si dice chì hà l'effettu di umidificà a gola.Yueke hà ancu lanciatu u pruduttu "Vegetation Valley", affirmannu chì usa materie prime di vegetazione tradiziunale è ùn cuntene nicotina.

A regulazione ùn pò esse ottenuta in un passu, è micca tutti l'imprese ponu cunscientemente rispittà i reguli è i regulamenti.In ogni casu, i normi di l'industria di più è più standardizati, sempre più in linea cù a direzzione di u sviluppu sanu, ùn sò micca solu u risultatu di l'applicazione di a pulitica, ma ancu u percorsu inevitabbile per u sviluppu prufessiunale è raffinatu cuntinuu di l'industria.

A pruibizione di e-cigarettes "savoru di fruttu" hè a punta di l'iceberg per a legalizazione è a standardizazione di l'industria.

Per l'imprese cù tecnulugia reale è putenza di marca, i novi rigulamenti di e-cigarette anu apertu un novu mare per l'industrii pussibuli, chì guidanu l'imprese di punta à avanzà in a direzzione di aghjurnà a so forza tecnica è u layout di u produttu.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022