header-0525b

nutizie

A sigaretta elettronica hè dannosa per u vostru corpu?

In principiu, e-cigarettes ponu daveru evità u dannu causatu da parechje sigarette di carta:
Quandu in usu, a nicotina hè atomizzata è assorbita senza brusgià.Dunque, e-cigarettes ùn anu micca tar, u più grande carcinogenu in i cigarettes di carta.Inoltre, e-cigarettes ùn pruduceranu più di 60 carcinogens in cigarettes ordinali.

MS008 (7)

Perchè ùn hè micca brusgiatu, ùn ci hè micca prublema di u fumu di seconda mano, almenu a quantità di u fumu di seconda mano hè stata ridutta assai.

Sicondu un sondaghju cumandatu da u Cunsigliu di Salute Pùblica d'Inghilterra, e-cigarettes sò 95% menu dannusu cà i sigaretti di carta tradiziunali, a BBC hà dettu.U rapportu indica ancu chì e-cigarettes aiutanu i fumatori à smette di fumà.Hè ancu suggeritu chì u guvernu incorpore e-cigarettes in u sistema di sicurezza medica NHS.

E-cigarettes ponu aduprà l'oliu di cigarette senza nicotina o bombe di sigaretta, chì ùn hè micca solu innocu à u publicu, ma ancu face chì a ghjente si sente cunfortu cù l'odore di caramelle è l'odore di bevande di l'oliu di sigaretta.

Ma ci sò ancu qualchì dubbiu in l'esfera publica:A glicerina vegetale hè sicura per applicà à u corpu o manghjà in u stomacu, ma s'ellu hè sicuru d'inhale in i pulmoni dopu a vaporizzazione ùn hè micca statu determinatu.Inoltre, assai pochi persone anu riazzioni allergii à propilene glycol.

A ricerca mostra chì in più di nicotina, formaldehyde è acetaldehyde, u fumu di e-cigarette cuntene ancu assai sustanzi chimichi, cum'è propilene glycol, diethylene glycol, cotinine, quinone, alcaloids di tabacco o altre particeddi ultrafine è composti organici volatili.Dopu un usu longu, pò ancu pruduce cancru o altri periculi per a salute.

Siccomu nisuna lege pertinenti hè stata formulata per cuntrullà (per esempiu, ùn ci sò disposizioni specifiche nantu à e-cigarettes in a prohibizione di fumà di Pechino), hè impussibile di determinà chì tutti l'olii di sigaretta venduti in u mercatu sò più sicuri di u tabacco tradiziunale, è pò ancu esse. esse mischju cù anfetamine è altre droghe.

auratu (1)

Tempu di Postu: Apr-02-2022